Unilever zapowiada ambitną rewolucję i inwestuje miliard euro w ekologię

Holendersko-brytyjski koncern Unilever zapowiada nowy plan klimatyczny. Koncern nakłada etykiety węglowe na 70 tys. swoich produktów. Do 2039 roku chce wyeliminować wszystkie emisje pochodzące z własnej działalności i emisje od dostawców.

Aktualizacja: 16.06.2020 19:04 Publikacja: 16.06.2020 18:21

Unilever zapowiada ambitną rewolucję i inwestuje miliard euro w ekologię

Foto: Bloomberg

ula

Unilever, producent mydła Dove, majonezu Hellmann's i lodów Ben&Jerry's, umieści na każdym z 70 tys. produktów firmy informacje ile gazu cieplarnianego zostało wyemitowane w procesie produkcji i wysyłki do konsumentów. Firma zobowiązuje się też do zainwestowania 1 mld euro w inicjatywy na rzecz klimatu w ciągu następnej dekady.

Unilever dołączy także do 2030 Water Resources Group – platformy interesariuszy skupionej wokół Banku Światowego – aby wesprzeć zmiany transformacyjne i budowę trwałego programu zarządzania zasobami wodnymi na kluczowych rynkach, borykających się z problemem niedoboru wody, takich jak Indie, Brazylia, Republika Południowej Afryki, Wietnam i Indonezja.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama