Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2021 07:52 Publikacja: 13.06.2021 07:52
Foto: AdobeStock
Co najmniej 30 proc. udział kobiet we władzach w 140 największych polskich spółek giełdowych do 2030 r. – taki cel stawia sobie 30% Club Poland, czyli polska edycja globalnej kampanii, która już od dekady promuje różnorodność w biznesie.
Podobnie jak na świecie, gdzie inicjatorką 30% Club – wkrótce po wybuchu kryzysu finansowego- była brytyjska finansistka Helena Morrissey, również polska edycja kampanii ruszyła z inicjatywy kobiety z rynku finansów. A konkretnie Mileny Olszewskiej-Miszuris, prezeski spółki doradczej WM Advisory, która przed startem we własnym biznesie przez dekadę pracowała jako analityk giełdowy. Dlaczego akurat 30 proc.?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Indeks dużych spółek na otwarciu sesji sięgnął nowych rocznych szczytów, ale popyt raczej nie idzie za ciosem.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
"Unowocześnienie" indeksów, wyższe stopy zwrotu, przyciągnięcie nowych inwestorów czy też promocja polskiej gieł...
Prezydent USA Donald Trump ujawnił listy do kilkunastu państw zapowiadające, z jakimi cłami muszą się one zmierz...
Poniedziałek na GPW stał pod znakiem niewielkiej zmienności. Inwestorzy patrzą przede wszystkim na Stany Zjednoc...
W 2024 r. więcej spółek z WIG20 ograniczyło wydatki na kulturę, sport i instytucje charytatywne, niż je zwiększy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas