Reklama
Rozwiń
Reklama

Anna Cieślak-Wróblewska: Dlaczego wciąż się na to nabieramy

Korzystanie ze zdrowego rozsądku nic nie kosztuje. A może przynieść nam sporo oszczędności.

Publikacja: 07.12.2020 21:00

Anna Cieślak-Wróblewska: Dlaczego wciąż się na to nabieramy

Foto: pexels.com

Black Friday to czas wyprzedaży i ogromnych przecen. W Polsce jednak niekoniecznie. Potwierdzają to ostatnie analizy firmy ITMAGINATION czy Deloitte, z których wynika, że jeśli chodzi o poziom różnych obniżek, to w tym roku szału nie było. Co gorsza, zdarzyło się, że sprzedawcy na kilka dni przed Black Friday podnosili ceny, w efekcie czego nawet po przecenie towar był droższy niż zwykle.

Informacje o fikcyjnych promocjach w czasie wielkiej wyprzedaży i o ludziach, którzy dali się nabrać na te sztuczki, słychać w Polsce co roku. Co roku też Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, jak nie dać się oszukać. Ale jeśli historia się powtarza, to powstaje pytanie, dlaczego wciąż wpadamy w tę samą pułapkę?

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama