Reklama
Rozwiń
Reklama

Żytnia Ekstra: kto zapłaci za post na Facebooku

W razie naruszenia praw osób trzecich firma może zrzucić winę na współpracownika, który poniesie odpowiedzialność karną i finansową.

Aktualizacja: 05.05.2016 18:39 Publikacja: 05.05.2016 18:14

Żytnia Ekstra: kto zapłaci za post na Facebooku

Foto: Facebook

Zakończenie sprawy kontrowersyjnej publikacji zdjęcia na fanpage'u wódki Żytnia pokazuje, że współpracujący z agencjami PR czy reklamowymi muszą uważać. Prawo lepiej chroni zatrudnionych na umowę o pracę.

Zabrakło procedur

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
W sądzie i w urzędzie
Małżeństwa jednopłciowe będą uznawane w Polsce? Adwokaci: wyrok TSUE to kamień milowy
Praca, Emerytury i renty
Raport ZUS pokazuje kto choruje najrzadziej. Jest zaskoczenie
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Konsumenci
Sąd Najwyższy: import podrobionych towarów z Chin to nie obrót podróbkami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama