Reklama

Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Najwięcej pieniędzy na sponsoring różnych dyscyplin w Polsce przeznaczają branże: energetyczna, paliwowa i finansowa. Szczególnie chętnie inwestują w piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe.

Aktualizacja: 23.04.2019 06:32 Publikacja: 22.04.2019 21:00

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Foto: AFP

W ubiegłym roku wartość polskiego rynku sponsoringu sportowego wyniosła 916,1 mln zł, co oznaczało jego zwyżkę o 5,2 proc. – wynika z najnowszego raportu firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. To drugi z rzędu rok wzrostu. Trend taki powinien utrzymać się jeszcze przynajmniej przez dwa lata. W 2020 r. specjaliści oczekują przekroczenia bariery 1 mld zł.

Daniel Obajtek: Orlen wszedł do Formuły 1 dosłownie w ostatnim momencie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Premier Donald Tusk wskazał nowego prezesa UKE. Teraz zagłosuje Sejm
Biznes
Upadek rządu we Francji, drony nad Polską i apel producentów aut elektrycznych
Biznes
Nie ma przedsiębiorczości bez stabilności
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Biznes
Pozytywne zaskoczenia w wynikach spółek
Reklama
Reklama