Reklama

Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Najwięcej pieniędzy na sponsoring różnych dyscyplin w Polsce przeznaczają branże: energetyczna, paliwowa i finansowa. Szczególnie chętnie inwestują w piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe.

Aktualizacja: 23.04.2019 06:32 Publikacja: 22.04.2019 21:00

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Foto: AFP

W ubiegłym roku wartość polskiego rynku sponsoringu sportowego wyniosła 916,1 mln zł, co oznaczało jego zwyżkę o 5,2 proc. – wynika z najnowszego raportu firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. To drugi z rzędu rok wzrostu. Trend taki powinien utrzymać się jeszcze przynajmniej przez dwa lata. W 2020 r. specjaliści oczekują przekroczenia bariery 1 mld zł.

Daniel Obajtek: Orlen wszedł do Formuły 1 dosłownie w ostatnim momencie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Biznes
Nvidia przebija 5 bln dol., USA tną siły w Europie, Francja kontra Big techy
Biznes
Rosjanie nie chcą wypoczywać w Królewcu, boją się wojny i drożyzny
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama