Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2019 20:01 Publikacja: 05.05.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz
Proces ten zachodzi w wielu wymiarach, m.in. przez transformację oddziałów, rozwój spersonalizowanych kanałów cyfrowych, uproszczenie procesów sprzedaży, w obsłudze klienta.
– Transformacja banku przebiega w rytm zmieniających się potrzeb klientów. Coraz częściej prowadzą oni działania bankowe przez smartfony, które stają się swego rodzaju oddziałem: pozwalają klientowi szybko i o odpowiedniej dla niego porze załatwiać sprawy w banku, wizyty w tradycyjnych placówkach stają się coraz mniej potrzebne – mówi Błażej Szczecki, pełnomocnik zarządu ds. transformacji w Banku Pekao.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rynek bankowy przechodzi rewolucję pokoleniową. Do 2035 roku, cyfrowo biegłe pokolenia Z i Alfa będą stanowić zn...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Spółki podpisały term sheet, co jest kolejnym krokiem w przygotowaniu przyszłej transakcji i zacieśnieniem wsp...
To nie będzie uderzenie w „złe banki”, to nie będzie windfall tax – zastrzega minister finansów Andrzej Domański...
Dla kogo korzystne jest kolejne orzeczenie unijnego trybunału w sprawie rozliczeń frankowiczów i banków? ZBP prz...
Angielski bank centralny utrzymał główną stopę procentową na poziomie 4,25 proc. podczas czwartkowego posiedzeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas