Reklama

Banki będą potwierdzać tożsamość klientów w kontaktach z e-administracją

Banki będą potwierdzać tożsamość klientów w internetowych kontaktach z administracją. Zaczną od wniosków o świadczenie z 500+.

Publikacja: 20.03.2016 21:00

Foto: 123RF

Podpisana przez 18 banków deklaracja dotycząca przyjmowania wniosków o świadczenia z rządowego programu 500+ opiera się na zasadzie, że odbiorca (w przypadku 500+ to rządowy system Emp@tia) przyjmuje z zaufanego serwera bankowego wniosek i uznaje, że tożsamość osoby go składającej została potwierdzona przez bank.

Najpierw dostęp do ZUS

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Zła passa banków na GPW: podatki i geopolityka uderzają w wyceny
Banki
UniCredit grozi sprzedażą udziałów w Commerzbanku. W grze bank spoza UE
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Reklama
Reklama