Reklama
Rozwiń
Reklama

Banki będą potwierdzać tożsamość klientów w kontaktach z e-administracją

Banki będą potwierdzać tożsamość klientów w internetowych kontaktach z administracją. Zaczną od wniosków o świadczenie z 500+.

Publikacja: 20.03.2016 21:00

Foto: 123RF

Podpisana przez 18 banków deklaracja dotycząca przyjmowania wniosków o świadczenia z rządowego programu 500+ opiera się na zasadzie, że odbiorca (w przypadku 500+ to rządowy system Emp@tia) przyjmuje z zaufanego serwera bankowego wniosek i uznaje, że tożsamość osoby go składającej została potwierdzona przez bank.

Najpierw dostęp do ZUS

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama