Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Magdalena Macko: Tajemniczy Klient nie służy już tylko do kontroli

Sprawdzamy na ile skutecznie wdrożyliśmy nowy produkt czy sposób działania. Dopóki człowiek z człowiekiem będzie rozmawiał, to te badania będą miały sens – mówi Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości w Banku Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 15.11.2017 12:33 Publikacja: 15.11.2017 12:29

#RZECZoBIZNESIE: Magdalena Macko: Tajemniczy Klient nie służy już tylko do kontroli

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczyła, że badania z wykorzystaniem Tajemniczego Klienta to badania jakości obsługi. - Zatrudniamy osoby, które nie są pracownikami banku, wcielają się w klientów i dostają do zrobienia zadanie. Np. mają udać się do placówki bankowej i zapytać o jakiś produkt. Obserwują wszystko, co się dzieje i później swoje spostrzeżenia zapisują w specjalnym kwestionariuszu. Dzięki temu dostajemy ogromną bazę danych tego, co się wydarzyło w czasie rozmowy – mówiła Macko.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama