Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Magdalena Macko: Tajemniczy Klient nie służy już tylko do kontroli

Sprawdzamy na ile skutecznie wdrożyliśmy nowy produkt czy sposób działania. Dopóki człowiek z człowiekiem będzie rozmawiał, to te badania będą miały sens – mówi Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości w Banku Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 15.11.2017 12:33 Publikacja: 15.11.2017 12:29

#RZECZoBIZNESIE: Magdalena Macko: Tajemniczy Klient nie służy już tylko do kontroli

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczyła, że badania z wykorzystaniem Tajemniczego Klienta to badania jakości obsługi. - Zatrudniamy osoby, które nie są pracownikami banku, wcielają się w klientów i dostają do zrobienia zadanie. Np. mają udać się do placówki bankowej i zapytać o jakiś produkt. Obserwują wszystko, co się dzieje i później swoje spostrzeżenia zapisują w specjalnym kwestionariuszu. Dzięki temu dostajemy ogromną bazę danych tego, co się wydarzyło w czasie rozmowy – mówiła Macko.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Banki
Masowe zwolnienia w największym banku Rosji. Pracę straci 13,5 tysiąca ludzi
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Banki
Santander BP poprawia wynik i szykuje się do przejęcia przez Erste
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama