Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Magdalena Macko: Tajemniczy Klient nie służy już tylko do kontroli

Sprawdzamy na ile skutecznie wdrożyliśmy nowy produkt czy sposób działania. Dopóki człowiek z człowiekiem będzie rozmawiał, to te badania będą miały sens – mówi Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości w Banku Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 15.11.2017 12:33 Publikacja: 15.11.2017 12:29

#RZECZoBIZNESIE: Magdalena Macko: Tajemniczy Klient nie służy już tylko do kontroli

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczyła, że badania z wykorzystaniem Tajemniczego Klienta to badania jakości obsługi. - Zatrudniamy osoby, które nie są pracownikami banku, wcielają się w klientów i dostają do zrobienia zadanie. Np. mają udać się do placówki bankowej i zapytać o jakiś produkt. Obserwują wszystko, co się dzieje i później swoje spostrzeżenia zapisują w specjalnym kwestionariuszu. Dzięki temu dostajemy ogromną bazę danych tego, co się wydarzyło w czasie rozmowy – mówiła Macko.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama