Reklama
Rozwiń
Reklama

Problemy z wizerunkową ofensywą adwokatury

Przez parę miesięcy każdy mógł nabyć domenę internetową, którą w zeszłym roku z w całym kraju z zapałem promowała Naczelna Rada Adwokacka.

Aktualizacja: 14.11.2017 17:44 Publikacja: 14.11.2017 17:07

Problemy z wizerunkową ofensywą adwokatury

Foto: 123RF

Mowa o kampanii Zapytaj Adwokata, która miała poprawić wizerunek palestry w społeczeństwie.

Przedsięwzięcie przeprowadzono z rozmachem. W średnich i dużych miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy oraz plakaty informujące, w jakich sytuacjach potrzebna jest porada prawna adwokata. Były też reklamy w prasie, internecie i nawet na lotniskach. W radiu puszczano spoty.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama