Reklama

Problemy z wizerunkową ofensywą adwokatury

Przez parę miesięcy każdy mógł nabyć domenę internetową, którą w zeszłym roku z w całym kraju z zapałem promowała Naczelna Rada Adwokacka.

Aktualizacja: 14.11.2017 17:44 Publikacja: 14.11.2017 17:07

Problemy z wizerunkową ofensywą adwokatury

Foto: 123RF

Mowa o kampanii Zapytaj Adwokata, która miała poprawić wizerunek palestry w społeczeństwie.

Przedsięwzięcie przeprowadzono z rozmachem. W średnich i dużych miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy oraz plakaty informujące, w jakich sytuacjach potrzebna jest porada prawna adwokata. Były też reklamy w prasie, internecie i nawet na lotniskach. W radiu puszczano spoty.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Czy Trybunał Konstytucyjny będzie sam publikował swoje wyroki? Próba odblokowania TK
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Konsumenci
Zawieszenie obowiązku spłaty rat z mocy prawa nie zawsze korzystne dla konsumenta
Prawo karne
Afera KPO. Prokuratura Europejska przejmie postępowanie w sprawie nieprawidłowości
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama