Reklama

Polisy i psycholog zamiast siłowni i owoców

W pandemii wzrosła popularność benefitów w postaci ubezpieczeń na zdrowie i życie oraz od utraty dochodu.

Publikacja: 23.09.2020 21:00

Polisy i psycholog zamiast siłowni i owoców

Foto: Adobe Stock

Z raportu „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2019 r." przygotowanego przez firmę Sedlak & Sedlak wynika, że różnego rodzaju benefity pozapłacowe oferowało swoim pracownikom 82 proc. pracodawców. Ten odsetek był przy tym wyższy w dużych firmach i niższy w mniejszych. Popularność benefitów z roku na rok przy tym rosła. Sytuację zmieniła pandemia i związany z nią kryzys gospodarczy.

Cios w benefity

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wynagrodzenia
Na miesięczne pobory szefa Gazpromu robotnik pracuje 330 lat. To ma się zmienić
Wynagrodzenia
Przeciętne wynagrodzenie urosło w drugim kwartale najmniej od ponad czterech lat
Wynagrodzenia
W Polsce zarobki są mocno zróżnicowane. Przepaść między górnictwem a usługami
Wynagrodzenia
Polska płaca minimalna goni unijną czołówkę
Wynagrodzenia
Firmy podwyższają wymagania, lecz są gotowe na kompromis
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama