Symbol Warszawy na Euro 2012: płachta

Warszawiacy wybiorą kolor, jaki ma mieć podczas Euro 2012 most Średnicowy. Ponieważ jednak nie da się go przemalować, miasto powiesi na nim płachtę z wizualizacją

Publikacja: 21.04.2011 12:37

Symbol Warszawy na Euro 2012: płachta

Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys

Pomysł zasłonięcia płachtą mostu Średnicowego wzbudził podczas wczorajszej podkomisji ds. Euro 2012 rady miasta najwięcej emocji. Chodzi o akcję marketingową, którą planuje Biuro Promocji Miasta.

Ratusz planuje zapytać warszawiaków, na jaki kolor pomalować most Średnicowy. Odpowiedzieć będą mogli na portalu społecznościowym Facebook, klikając przy wybranej przez siebie barwie przycisk „Lubię to". – Most nie należy jednak do nas, tylko do PKP – mówiła dyrektor Biura Promocji Miasta Katarzyna Ratajczyk. – Jego remont planowany jest na 2015 r., a pomalować go się nie da. Powiesimy więc na nim  płachtę, na której będzie odwzorowany w wybranym kolorze.

Wyniki konkursu miałyby być znane 11 czerwca. Wtedy też  przy Średnicowym ma się odbyć muzyczno-świetlne widowisko z przejeżdżającymi parowozami. Radnym pomysł się nie spodobał.

– Miałem nadzieję, że przy okazji Euro 2012 będziemy zachęcać młodych ludzi do aktywności sportowej, a nie do klikania w „Lubię to" na Facebooku – mówił Maciej Maciejowski (PiS). – Poza tym skoro most nieciekawie wygląda i miasto powiesi na nim płachtę, to w taki sam sposób powinna być pokryta też połowa kamienic na Pradze – ironizował.

– Połowa to nie, planujemy pokryć płachtami tylko kilka – odparł całkiem serio dyrektor sekretariatu ds. Euro 2012 Andrzej Cudak. – Podpisaliśmy zobowiązanie, że udostępnimy sponsorom miejsce na reklamę.

Radni nie dali się jednak przekonać. – Markowanie siatką staje się symbolem tego, jak miasto przygotowało się do Euro – mówił Maciejowski.

Rajców interesowała też Strefa Fana na sto tysięcy osób, która stanie przed Pałacem Kultury i Nauki, a szczególnie to, co stanie się z barakiem, który postawiono tam na czas budowy metra. Okazało się, że on też prawdopodobnie zostanie przykryty.

Więcej na zyciewarszawy.pl

Pomysł zasłonięcia płachtą mostu Średnicowego wzbudził podczas wczorajszej podkomisji ds. Euro 2012 rady miasta najwięcej emocji. Chodzi o akcję marketingową, którą planuje Biuro Promocji Miasta.

Ratusz planuje zapytać warszawiaków, na jaki kolor pomalować most Średnicowy. Odpowiedzieć będą mogli na portalu społecznościowym Facebook, klikając przy wybranej przez siebie barwie przycisk „Lubię to". – Most nie należy jednak do nas, tylko do PKP – mówiła dyrektor Biura Promocji Miasta Katarzyna Ratajczyk. – Jego remont planowany jest na 2015 r., a pomalować go się nie da. Powiesimy więc na nim  płachtę, na której będzie odwzorowany w wybranym kolorze.

Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Wydarzenia
100 sztafet w Biegu po Nowe Życie ponownie dla donacji i transplantacji! 25. edycja pod patronatem honorowym Ministra Zdrowia Izabeli Leszczyny.
Wydarzenia
Marzyłem, aby nie przegrać
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
4 letnie festiwale dla fanów elektro i rapu - musisz tam być!