Reklama

Kampania PO za pieniądze z UE?

Rząd wydał 7 mln na spot związany z dziesiątą rocznicą wejścia Polski do UE. Promocyjne wideo idealnie wpisuje się w strategię wyborczą Platformy.

Publikacja: 22.04.2014 23:39

Po uśpieniu kampanii na czas świąt PO zwiększa aktywność. Kluczowa miała być konwencja Europejskiej Partii Ludowej i wizyta w Polsce jej kandydata na przewodniczącego UE Jeana-Claude'a Junckera. Premier postanowił jednak rozłożyć akcenty inaczej.

W czasie świąt kancelaria Donalda Tuska opublikowała wideo, na którym premier śpiewa przebój „Hey Jude" The Beatles. Powód tego nagrania poznaliśmy wczoraj, gdy rząd zapoczątkował kampanię „10 lat w UE".

Premier razem z Elżbietą Bieńkowską zaprezentował stworzony specjalnie na tę okazję spot „10 lat świetlnych". Ma on pokazywać zmiany, które dokonały się w Polsce w latach 2004–2014.

Jak ustaliła „Rz", produkcja i emisja spotu kosztowała ponad 7 mln zł brutto. A 85 proc. pieniędzy wyłożyła Unia Europejska.

Kampania idealnie wpisuje się w strategię wyborczą PO, która przekonuje, że jej rządy i obecność Polski w UE to pasmo sukcesów.

Reklama
Reklama

Tadeusz Zwiefka twierdzi jednak, że partia nie ma z tą akcją nic wspólnego.

– To jest spot pokazujący zmiany, jakie zaszły w Polsce – wyjaśnia „Rz" szef sztabu PO. Jego zdaniem ta akcja „nie promuje PO", nawet mimo zaangażowania Donalda Tuska.

– Jest przewodniczącym PO, ale jest też premierem. Ten spot nie jest przypisany jakiemuś ugrupowaniu, więc nie widzę żadnego związku z naszą kampanią – tłumaczy Zwiefka.

Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama