Aktualizacja: 30.10.2019 09:03 Publikacja: 30.10.2019 09:03
Walka z procederem podrabiania win SOPHIA® trwała od blisko 20 lat, tj. od kiedy po ogłoszeniu w 1998 r. upadłości przez dawnego właściciela marki (Vinimpex Poland Sp. z o.o.) prawa do znaku towarowego zaczęły być kwestionowane. Chaos prawny powstały po upadku spółki Vinimpex Poland wykorzystało wielu importerów i dystrybutorów, którzy masowo zaczęli korzystać z tej jakże zakorzenionej w świadomości polskich konsumentów marki win kojarzonej z czasami PRL. W 1999 roku znajdujący się w masie upadłościowej znak towarowy SOPHIA® kupiła spółka Dimyat Polska, która przez następne 12 lat bezskutecznie starała się uporządkować jego skomplikowaną sytuację prawną. Udało się to dopiero spółce Scorpios, która nabyła prawa do marki SOPHIA® od Dimyat Polska i dzięki wsparciu kancelarii Hauszyld i Partnerzy prowadziła intensywne działania prawne w celu powstrzymania dalszej degradacji znaku towarowego oraz oczyszczenia rynku z podrobionych produktów. Latem 2019 roku batalia została zakończona a oryginalna SOPHIA® w aż dziewięciu odmianach jest dostępna w sklepach w całym kraju.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Prokuratura ma już wyniki badań toksykologicznych Mieszka R., podejrzanego o bestialskie zabójstwo na Uniwersyte...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas