Reklama
Rozwiń
Reklama

Rola prawnika wewnętrznego podczas Covid-19 - raport kancelarii DLA Piper

Działy prawne mają nową rolę: architektów biznesu, a nie jedynie strażników zgodności z paragrafami.

Publikacja: 02.11.2020 07:41

Rola prawnika wewnętrznego podczas Covid-19 - raport kancelarii DLA Piper

Foto: Adobe Stock

Groźny wirus pozamykał w domach także prawników pracujących w wewnętrznych działach prawnych w firmach. I choć wciąż nazywa się ich z angielska „in-house lawyers", to określenie nabrało bardziej dosłownego znaczenia w czasach pracy zdalnej. Bo częściej pracują w swoich mieszkaniach niż w biurach. Zmienił się nie tylko styl pracy, ale i postrzeganie roli prawników „in-house" przez biznes.

Zjawiska te podsumowała międzynarodowa kancelaria DLA Piper w raporcie „Rola prawnika wewnętrznego podczas Covid-19". Sporządziła go na podstawie ankiet wśród 231 prawników z działów prawnych różnych światowych firm.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i trybunały
Katarzyna Piotrowska: Warto wrócić do prac nad tablicami alimentacyjnymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama