Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 05:22 Publikacja: 24.09.2024 04:30
Marcin Nedwidek, prezes Uniqa
Foto: materiały prasowe
Te szacunki wciąż trwają, bo przede wszystkim skoncentrowaliśmy się na niesieniu pomocy poszkodowanym w wyniku powodzi i deszczów nawalnych. Od początku wysyłamy naszym klientom wiadomości sms z informacją o ochronie ubezpieczeniowej i dostępnych ścieżkach zgłaszania szkód. Udostępniliśmy specjalną infolinię dla tych osób oraz wzmocniliśmy zespoły szkodowe do obsługi tych zgłoszeń, w tym te na miejscu na najbardziej dotkniętych obszarach. Cała nasza branża stanęła w pełnej gotowości, by nieść pomoc swoim klientom i to są te momenty, kiedy rzeczywiście widać, że ubezpieczenia działają.
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Choć polisy komunikacyjnego OC drożeją coraz mocniej, to wartość szkód i koszty naprawy aut rośną jeszcze szybci...
Zakłady ubezpieczeń wykryły w 2024 r. ponad 32 tys. wyłudzeń odszkodowań i świadczeń. Choć jest ich o 15 proc. m...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Branża ubezpieczeniowa ma coraz większy problem z dopasowaniem cen do ryzyka. Ten problem będzie się w najbliższ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas