Aktualizacja: 10.04.2017 20:55 Publikacja: 10.04.2017 20:03
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Flickr
Rzecznik finansowy podsumował swoje działania w 2016 roku. Większość skarg, która do niego wpłynęła, bo aż 13 tys., dotyczyła działalności ubezpieczycieli, a 4 tys. wniosków – sektora bankowo-kapitałowego. Aż 2388 dotyczyło nowej formy pomocy rozwiązywania sporów w ramach postępowania polubownego. Tu również dominujące (79 proc.) okazały się sprawy związane z ubezpieczeniami.
– Widać, że klientom zależy na szybkim i tanim rozwiązaniu ich problemów. Liczymy, że instytucje finansowe będą chętniej wykorzystywały taką możliwość uniknięcia sporu sądowego – mówi Paweł Zagaj, zastępca rzecznika finansowego, nadzorujący Wydział Pozasądowego Rozwiązywania Sporów.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas