Reklama
Rozwiń

Direct się kurczy

Ubezpieczenia wolimy kupować w tradycyjny sposób, okazuje się bowiem, że spada sprzedaż polis przez internet i telefon.

Publikacja: 11.02.2015 13:01

Direct się kurczy

Foto: Bloomberg

Jak wynika z najnowszego zestawienia Polskiej Izby Ubezpieczeń w 2014 r. kupiliśmy tą drogą ponad 5 mln ubezpieczeń. Zapłaciliśmy za to 1,05 mld zł. Stanowi to o ponad 10,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Tradycyjnie, jeśli już decydujemy się na zakup ochrony przez telefon i Internet, to najchętniej sięgamy po ubezpieczenia komunikacyjne. W zeszłym roku zawarliśmy 1,3 mln umów OC oraz 344 tys. umów autocasco. Składka, jaką zapłaciliśmy za taką ochronę, wyniosła odpowiednio 591 mln zł i 197 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ubezpieczenia
PPK będą dalej rosnąć. Nie można zaniedbać edukacji i promocji
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań