Direct się kurczy

Ubezpieczenia wolimy kupować w tradycyjny sposób, okazuje się bowiem, że spada sprzedaż polis przez internet i telefon.

Publikacja: 11.02.2015 13:01

Direct się kurczy

Foto: Bloomberg

Jak wynika z najnowszego zestawienia Polskiej Izby Ubezpieczeń w 2014 r. kupiliśmy tą drogą ponad 5 mln ubezpieczeń. Zapłaciliśmy za to 1,05 mld zł. Stanowi to o ponad 10,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Tradycyjnie, jeśli już decydujemy się na zakup ochrony przez telefon i Internet, to najchętniej sięgamy po ubezpieczenia komunikacyjne. W zeszłym roku zawarliśmy 1,3 mln umów OC oraz 344 tys. umów autocasco. Składka, jaką zapłaciliśmy za taką ochronę, wyniosła odpowiednio 591 mln zł i 197 mln zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę