Reklama

Direct się kurczy

Ubezpieczenia wolimy kupować w tradycyjny sposób, okazuje się bowiem, że spada sprzedaż polis przez internet i telefon.

Publikacja: 11.02.2015 13:01

Direct się kurczy

Foto: Bloomberg

Jak wynika z najnowszego zestawienia Polskiej Izby Ubezpieczeń w 2014 r. kupiliśmy tą drogą ponad 5 mln ubezpieczeń. Zapłaciliśmy za to 1,05 mld zł. Stanowi to o ponad 10,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Tradycyjnie, jeśli już decydujemy się na zakup ochrony przez telefon i Internet, to najchętniej sięgamy po ubezpieczenia komunikacyjne. W zeszłym roku zawarliśmy 1,3 mln umów OC oraz 344 tys. umów autocasco. Składka, jaką zapłaciliśmy za taką ochronę, wyniosła odpowiednio 591 mln zł i 197 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Ubezpieczenia
Niepewna przyszłość prezesa PZU i wielkiej fuzji na rynku finansowym
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama