Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.02.2018 12:55 Publikacja: 24.02.2018 12:55
Foto: AdobeStock
Alexandre de Juniac, dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) w grudniu 2017 roku nie mógł się nachwalić przewoźników, że wyciągnęli wnioski z poprzednich katastrof i latanie jest bezpieczniejsze, niż kiedykolwiek. Jego zdaniem miał to być efekt coraz większej automatyzacji pilotażu, dzięki czemu loty przebiegały bez niepożądanych zdarzeń.
Tymczasem minęły zaledwie dwa miesiące od początku 2018 i mamy za sobą trzy katastrofy lotnicze: w Kostaryce, pod Moskwą i w Iranie. Łącznie zginęło w nich 150 ludzi.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas