Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.08.2018 21:00 Publikacja: 02.08.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Symulatory pozwolą m.in. na sprawdzenie umiejętności i poprawności zachowań oraz wyrobienie prawidłowych odruchów maszynisty w nieprzewidzianych i nagłych sytuacjach, np. w razie wypadku. Obecnie w Grupie PKP zatrudniającej blisko 7 tys. maszynistów działają tylko dwa takie urządzenia. Na całym krajowym rynku kolejowym, gdzie łączna liczba maszynistów sięga 16,5 tys., dostępnych jest w sumie dziewięć symulatorów. To za mało dla nowych wymogów mających obowiązywać od początku 2019 r. Zakładają one, że każdy z maszynistów będzie musiał przejść trzygodzinne ćwiczenia przynajmniej raz w roku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas