Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.05.2021 14:10 Publikacja: 06.05.2021 14:10
Foto: Bloomberg
Dodatkowe wymogi urzędu zwiększają niepewność co do terminu, kiedy te najchętniej kupowane samoloty otrzymają ponowną zgodę na latanie. Problem ten uziemił niemal jedną czwartą floty B737 MAX, według FAA 109 samolotów, zdaniem ludzi z branży ponad 300 już gotowych samolotów — pisze Reuter.
Amerykańskie linie lotnicze oczekują ogłoszenia przez Boeinga w tym tygodniu informacji serwisowych, które pozwolą im dokonać napraw i szybko przywrócić te samoloty do pracy. Wiadomość o nowych wymogach FAA wpłynie zapewne na odroczenie tej daty. Wiele pytań organu nadzoru związanych ze względnie prostym problemem elektrycznym świadczy o surowszym podejściu tego organu do największego eksportera w Stanach, który usiłuje wyjść z kryzysu z MAX-ami i z pandemii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas