Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 03:18 Publikacja: 07.03.2025 18:46
Donald Trump wsiadający na pokład Air Force One
Foto: AFP
Boeing został wtedy z kłopotem, bo żadna linia lotnicza nie chciała maszyny z takimi specyfikacjami. Z pomocą przyszedł Biały Dom. W czasie pierwszej kadencji Donald Trump bardzo chciał mieć nowy samolot, a Boeing był wtedy jedną z ulubionych firm prezydenta. Teraz koszt przeróbek przekroczył 2,79 mld dolarów, a pierwsza z dwóch maszyn ma być gotowa dopiero w 2026 roku, druga rok później.
Cały program przyspieszył, kiedy zainteresował się nim Elon Musk, który poleciał do Seattle, a prezes Boeinga Kelly Ortberg zapewniał, że bardzo mu pomógł.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas