Reklama

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Singapurski przewoźnik Singapore Airlines wypłaci po 10 tys. dol. odszkodowania każdej osobie, która ucierpiała z powodu turbulencji 21 maja. Ale jednocześnie przewoźnicy ostro się biorą za pasażerów, którzy nie zapinają pasów.

Publikacja: 11.06.2024 14:09

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Foto: Adobe Stock

Kilka dni później doszło bowiem do podobnego incydentu, na szczęście nie tak poważnego. Qatar Airways w rejsie z Dohy do Dublina podczas przelotu nad Turcją wpadł w strefę turbulencji. Rannych zostało wówczas 12 osób. A zła wiadomość jest jeszcze taka, że wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi turbulencji będzie coraz więcej.

Kosztowny rejs. Singapore Airlines wypłacą odszkodowania pasażerom feralnego lotu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak: PKP Intercity przywróci połączenia do 14 miast
Transport
Polska zamknęła granicę. Chińskie towary popłyną przez rosyjską Arktykę
Transport
Pokłosie zamówienia LOT-u. Airbus podwoi zatrudnienie w Polsce
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Reklama
Reklama