Reklama
Rozwiń

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Singapurski przewoźnik Singapore Airlines wypłaci po 10 tys. dol. odszkodowania każdej osobie, która ucierpiała z powodu turbulencji 21 maja. Ale jednocześnie przewoźnicy ostro się biorą za pasażerów, którzy nie zapinają pasów.

Publikacja: 11.06.2024 14:09

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Foto: Adobe Stock

Kilka dni później doszło bowiem do podobnego incydentu, na szczęście nie tak poważnego. Qatar Airways w rejsie z Dohy do Dublina podczas przelotu nad Turcją wpadł w strefę turbulencji. Rannych zostało wówczas 12 osób. A zła wiadomość jest jeszcze taka, że wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi turbulencji będzie coraz więcej.

Kosztowny rejs. Singapore Airlines wypłacą odszkodowania pasażerom feralnego lotu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów
Transport
Rusza modernizacja Okęcia. Przebudowa lotniska będzie kosztowała mniej niż planowano