Reklama

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Singapurski przewoźnik Singapore Airlines wypłaci po 10 tys. dol. odszkodowania każdej osobie, która ucierpiała z powodu turbulencji 21 maja. Ale jednocześnie przewoźnicy ostro się biorą za pasażerów, którzy nie zapinają pasów.

Publikacja: 11.06.2024 14:09

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Foto: Adobe Stock

Kilka dni później doszło bowiem do podobnego incydentu, na szczęście nie tak poważnego. Qatar Airways w rejsie z Dohy do Dublina podczas przelotu nad Turcją wpadł w strefę turbulencji. Rannych zostało wówczas 12 osób. A zła wiadomość jest jeszcze taka, że wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi turbulencji będzie coraz więcej.

Kosztowny rejs. Singapore Airlines wypłacą odszkodowania pasażerom feralnego lotu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama