Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 06:38 Publikacja: 12.07.2023 14:21
Foto: Adobe Stock
Ale przeciążeni pracą są przede wszystkim kontrolerzy niemieccy, bo przez ten kraj przelatuje większość samolotów na trasach z Europy do Azji. Tam także można się spodziewać kłopotów w najbliższym czasie.
- Linie lotnicze i porty lotnicze ciężko pracowały, aby zapewnić wystarczające zasoby, aby zminimalizować zakłócenia i zapewnić podróżnym punktualne dotarcie na miejsce. Uniemożliwia to brak kontrolerów ruchu lotniczego na poziomie krajowym, zwłaszcza w Niemczech i Francji. Chociaż niektóre obszary wydajności kontrolerów poprawiły się w ciągu 2022 r., pozostajemy niedopuszczalnie poniżej poziomów z 2019 r. - narzeka dyrektor generalny IATA, Willie Walsh.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas