Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 07:25 Publikacja: 12.07.2023 14:21
Foto: Adobe Stock
Ale przeciążeni pracą są przede wszystkim kontrolerzy niemieccy, bo przez ten kraj przelatuje większość samolotów na trasach z Europy do Azji. Tam także można się spodziewać kłopotów w najbliższym czasie.
- Linie lotnicze i porty lotnicze ciężko pracowały, aby zapewnić wystarczające zasoby, aby zminimalizować zakłócenia i zapewnić podróżnym punktualne dotarcie na miejsce. Uniemożliwia to brak kontrolerów ruchu lotniczego na poziomie krajowym, zwłaszcza w Niemczech i Francji. Chociaż niektóre obszary wydajności kontrolerów poprawiły się w ciągu 2022 r., pozostajemy niedopuszczalnie poniżej poziomów z 2019 r. - narzeka dyrektor generalny IATA, Willie Walsh.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas