Reklama

Linie lotnicze coraz częściej narzekają na agresję pasażerów

Powrót do latania po przerwach spowodowanych pandemią okazał się dla linii lotniczych mniej słodki, niż by chciały. Pasażerowie chętniej bowiem sprawiają problemy.

Publikacja: 06.06.2023 14:57

Linie lotnicze coraz częściej narzekają na agresję pasażerów

Foto: Adobe Stock

Linie lotnicze były zachwycone, gdy wreszcie zniesiono wszelkie związane z pandemią ograniczenia lotów. Jednak powrót pasażerów (i wpływów) nie okazał się być tak miły, jak wszyscy przewoźnicy by chcieli. Pomijając problemy na lotniskach czy z brakami personelu pokładowego, narastającym kłopotem okazują się sami pasażerowie.

Pod koniec maja głośny był przypadek pasażera, który w samolocie podchodzącym do lądowania na jednym z lotnisk w Korei Południowej postanowił otworzyć drzwi za pomocą dźwigni awaryjnej. Pasażer tłumaczył potem, że "było mu niewygodnie". Pociągając za dźwignię mężczyzna naraził pasażerów i personel na duże ryzyko, na szczęście nikomu nic się nie stało. Ten przypadek nie jest specjalnie odosobniony – z danych IATA (Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych) cytowanych przez serwis Rynek Lotniczy, wynika, że liczba incydentów z udziałem pasażerów rośnie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak: PKP Intercity przywróci połączenia do 14 miast
Transport
Polska zamknęła granicę. Chińskie towary popłyną przez rosyjską Arktykę
Transport
Pokłosie zamówienia LOT-u. Airbus podwoi zatrudnienie w Polsce
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Reklama
Reklama