Krytyka British Airways. Przewoźnik reaguje i przyjmuje nowych pracowników

Pasażerowie, którzy w ostatnich miesiącach lecieli liniami British Airways, skarżą się na marną obsługę na pokładzie. Przewoźnik obiecuje poprawę.

Publikacja: 02.04.2023 12:55

Krytyka British Airways. Przewoźnik reaguje i przyjmuje nowych pracowników

Foto: Bloomberg

W każdym komunikacie do pasażerów szefowie pokładu zastrzegają się, że dla nich najważniejsze jest bezpieczeństwo lotu. Z kolei dla tych, którzy wybrali konkretną linię, liczy się także to, co dostaną na pokładzie i jak odnoszą się do nich stewardzi i stewardessy.

I z jednym, i z drugim w British Airways nie jest najlepiej. Personel pokładowy często wygląda niechlujnie, a pasażerowie klasy ekonomicznej nie dostają nawet szklanki wody, której nie żałują np. w bardzo oszczędnej Lufthansie. Po pandemii większość przewoźników bardzo ograniczyła to, co pasażer otrzymuje w cenie (coraz droższego) biletu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Transport
Podróże na Bliski Wschód coraz bardziej ryzykowne
Transport
Indyjskie Dreamlinery zostały na ziemi do przeglądu
Transport
20-letnia prognoza Boeinga: mniejszy wzrost przewozu, ale popyt na samoloty skoczy
Transport
Salon lotniczy w Paryżu. W cieniu konfliktu i katastrofy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Transport
20-letnia prognoza Airbusa: liczba samolotów niemal się podwoi