Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 10:34 Publikacja: 02.04.2023 12:55
Foto: Bloomberg
W każdym komunikacie do pasażerów szefowie pokładu zastrzegają się, że dla nich najważniejsze jest bezpieczeństwo lotu. Z kolei dla tych, którzy wybrali konkretną linię, liczy się także to, co dostaną na pokładzie i jak odnoszą się do nich stewardzi i stewardessy.
I z jednym, i z drugim w British Airways nie jest najlepiej. Personel pokładowy często wygląda niechlujnie, a pasażerowie klasy ekonomicznej nie dostają nawet szklanki wody, której nie żałują np. w bardzo oszczędnej Lufthansie. Po pandemii większość przewoźników bardzo ograniczyła to, co pasażer otrzymuje w cenie (coraz droższego) biletu.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Wszystkie 34 Dreamlinery, jakie w swojej flocie mają Air India i IndiGo zostały na ziemi. Indyjski regulator dąż...
W długofalowej prognozie światowego rynku samolotów (2025-44), ogłoszonej na dzień przed największym na świecie...
W poniedziałek, 16 czerwca, zaczyna się Paris Air Show, jedna z najważniejszych wystaw lotniczych na świecie. Od...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Airbus przewiduje w długoletniej prognozie, do 2044 r., ogłoszonej przed salonem lotniczym na Le Bourget (16-20...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas