Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 15:42 Publikacja: 30.08.2022 19:07
Foto: Bloomberg
To bardzo ważna wiadomość dla Boeinga, który nie mógł przez ostatnie półtora roku dostarczać tych samolotów klientom z powodu zastrzeżeń urzędu lotnictwa FAA. Koncern dostał w lipcu zgodę na wznowienie dostaw, w sierpniu przekazał pierwsze dwie maszyny American Airlines i Lufthansie. Na placach przez fabrykami ma jeszcze ok. 120 tych samolotów, w który musiał dokonać poprawek technicznych.
W latach 2015-1.9 przez pandemią i zapaścią w transporcie lotniczym. Boeing sprzedawał średnio po ponad 100 maszyn szerokokadłubowych, w 2018 r. rekordowe 136, ale doszło do wyhamowania popytu na nie. W 2020 r. klienci zamówili zaledwie 29 sztuk. W ostatnich 12 miesiącach tylko Lufthansa złożyła potwierdzone zamówienie na 7 B787, podczas lipcowego salonu w Farnborough firma leasingowa AerCap kupiła 5 sztuk, a Azerbaijan Airlines cztery.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas