Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.10.2025 12:21 Publikacja: 16.08.2022 18:31
Foto: Bloomberg
Pojawiają się oznaki ożywienia interesów w transporcie lotniczym, mimo ciągłych komplikacji na lotniskach. Malaysian Airlines podpisał wstępną umowę kupna 20 szerokokadłubowych A330neo, które zastąpią starsze wersje. Przewoźnik kupi od Airbusa 10 takich maszyn, a następnie odstąpi jej firmie leasingowej Avolon. Ponadto wynajmie od niej 10 takich samych. Samoloty z silnikami Rolls-Royce będą dostarczane od III kwartału 2024 do 2028 r.
Linia z Maelzji zastrzegła sobie opcję kupna 20 dalszych A330neo. „Zapewnią nie tylko modernizację naszej floty i zwiększą skuteczność operacyjną, ale także będą spełniać cele dotyczące środowiska dzięki mniejszemu zużyciu paliwa, zachowując bezpieczeństwo i komfort podróżnych” — wyjaśnił prezes MAS, Izham Ismail.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas