Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 00:23 Publikacja: 04.07.2022 13:18
Foto: Bloomberg
Wejście Navblue do Polski to część planu globalnego rozwoju. — Firma ma już cztery oddziały w Europie: we Francji, Wielkiej Brytanii, i Szwecji oraz w Kanadzie, USA, Tajlandii i Singapurze. Wybraliśmy Gdańsk, bo to miasto jest już znanym w Europie centrum tworzenia oprogramowania dla przemysłu lotniczego i działają tutaj już dwie firmy o podobnym profilu. Wybór Polski w żadnym wypadku nie został podyktowany niskimi kosztami tej działalności. Polska nie jest już krajem niskich kosztów pracy — powiedział „Rzeczpospolitej” Fabrice Hamel, prezes Navblue.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas