Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 12:03 Publikacja: 10.04.2022 17:36
Foto: Bloomberg
— Niestety to jest paragon związanym z Covidem. To było bardzo kosztowne doświadczenie — mówił Carsten Spohr. Nie ukrywał jednocześnie nadziei, że należące do Grupy LH szwajcarskie linie Swiss zdołają spłacić do końca roku kredyty gwarantowane przez rząd w Bernie, bo są one bardzo wysoko oprocentowane. — Ale chcę uprzedzić wszystkie pytania, nie zamierzamy się pozbyć tego przewoźnika — dodał prezes grupy.
Skąd będzie miał pieniądze na obsługę tak wysokiego zadłużenia? — Bo pasażerowie zaczynają coraz bardziej podróżować. Ale, jak na razie, niestety praktycznie tylko prywatnie. I liczba takich podróży osiągnie pod koniec tego roku poziom z 2019. Jestem jednak bardzo sceptyczny jeśli chodzi o podróże biznesowe. Tutaj sytuacja jest o wiele trudniejsza. I nie mamy wątpliwości, że firmy ograniczą podróże swoich pracowników, tylko na razie nie wiadomo, czy będzie to na poziomie 5, 10, czy też nawet 15 procent — mówił.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas