Reklama

Linie lotnicze polują na pasażerów transferowych

Emirates latają Mumbaju Airbusami 380 i w rozkładzie sprzed pandemii COVID-19. Podobnie Singapore Airlines. LOT od końca maja poleci dużym Dreamlinerem, a Finnair A350. Nagle indyjska metropolia stała się jednym z najlepiej skomunikowanych miast na świecie. Co w niej jest tak atrakcyjnego? Pasażerowie, którzy chętnie przesiądą się na kolejne rejsy.

Publikacja: 26.03.2022 17:36

Linie lotnicze polują na pasażerów transferowych

Foto: Bloomberg

Polski przewoźnik właśnie poinformował, że ponad 40 latach wraca do Mumbaju. Ostatni rejs był do wtedy jeszcze Bombaju w listopadzie 1981 roku. Finnair wraca tam po 13 latach. Rafał Milczarski, prezes LOTu mówi, że za tym powrotem stoi chęć odnowienia silnych związków z Indiami i danie bodźca handlowi. To nie wystarczy Delhi, do którego LOT też już wraca z regularnymi rejsami? Nie wystarczy, bo Dreamlinery muszą latać, a Azja otwiera się bardzo powoli.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Transport
Wielkie zmiany w Lufthansie. Najważniejsze decyzje pod jednym dachem
Transport
Amerykanie znieśli sankcje na białoruską Belavię. Co to znaczy?
Transport
Samolot Enter Air wypadł z pasa na lotnisku w Balicach
Transport
Norweski przekręt. Flota cieni rejestrowana na firmę z Oslo
Reklama
Reklama