Reklama
Rozwiń

Linie lotnicze polują na pasażerów transferowych

Emirates latają Mumbaju Airbusami 380 i w rozkładzie sprzed pandemii COVID-19. Podobnie Singapore Airlines. LOT od końca maja poleci dużym Dreamlinerem, a Finnair A350. Nagle indyjska metropolia stała się jednym z najlepiej skomunikowanych miast na świecie. Co w niej jest tak atrakcyjnego? Pasażerowie, którzy chętnie przesiądą się na kolejne rejsy.

Publikacja: 26.03.2022 17:36

Linie lotnicze polują na pasażerów transferowych

Foto: Bloomberg

Polski przewoźnik właśnie poinformował, że ponad 40 latach wraca do Mumbaju. Ostatni rejs był do wtedy jeszcze Bombaju w listopadzie 1981 roku. Finnair wraca tam po 13 latach. Rafał Milczarski, prezes LOTu mówi, że za tym powrotem stoi chęć odnowienia silnych związków z Indiami i danie bodźca handlowi. To nie wystarczy Delhi, do którego LOT też już wraca z regularnymi rejsami? Nie wystarczy, bo Dreamlinery muszą latać, a Azja otwiera się bardzo powoli.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów
Transport
Rusza modernizacja Okęcia. Przebudowa lotniska będzie kosztowała mniej niż planowano