Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.01.2021 15:27 Publikacja: 12.01.2021 15:25
Foto: Bloomberg
Gustafson był szefem SASu, którego udziałowcami są rządy Szwecji , Norwegii i Danii od 10 lat. Znany jest z twardej ręki, doskonale radził sobie z restrukturyzacją linii znanej z silnch związków zawodowych. Jego odejście jest wielkim zaskoczeniem, bo jego pozycja w firmie nie była zagrożona i zostawia SAS w bardzo trudnym momencie, a znalezienie kogoś na jego miejsce w czasach tak głębokiego kryzysu będzie wielkim wyzwaniem. Tym bardziej, że ten rok dla transportu lotniczego w Europie będzie nadal bardzo trudny, bo nie ma co liczyć na szybkie poluzowanie warunków podróżowania po świecie. „Odejście Gustafsona z SAS zostawia próżnię w krytycznym momencie dla tej linii. A wyprowadzenie SAS z kryzysu, to niebotyczne wyzwanie” czytamy w analizie Sydbanku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas