Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2016 12:50 Publikacja: 07.09.2016 12:43
Foto: Wikimedia
Modyfikacje głównie w zbiornikowcach polegające na zainstalowaniu na pokładzie nowych kluz i pachołków cumowania, aby zapewnić bezpieczne unieruchomienie ich między śluzami i zaczepić liny holownicze są niezbędne bo w systemie nowych śluz uruchomionych w czerwcu używa się holowników, a nie jak dotychczas łodzi-pchaczy.
Przed poszerzeniem kanału tylko niewielka część dużych statków z ropą korzystała z tego szlaku, ale jego rozbudowa zwróciła uwagę armatorów i handlarzy ropą, którzy mieli nadzieję na szybszy i tańszy dostęp do międzynarodowych rynków dużymi jednostkami. Teraz wszystkie nadają się do korzystania z nowego szlaku, ale wiele z nich nie ma wymaganego wyposażenia do cumowania.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pod Łodzią rozpoczyna się infrastrukturalna rewolucja. Centralny Port Komunikacyjny rusza z budową tunelu daleko...
Rosyjska kolej nie zarabia na przewozach towarów, bo wozi wojsko i broń na Ukrainę, a sankcje ograniczają import...
Etiopia - jeden z najbiedniejszych krajów świata, ma pomóc „wielkiej Rosji” utrzymać komunikację lotniczą. Moskw...
Źle wybrana lokalizacja, niedoszacowane koszty budowy, brak centrum zarządzania projektem, wreszcie ingerencja p...
Panamskie władze zaostrzyły politykę rejestracji statków handlowych. Panamska bandera stała się niedostępna dla...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas