Aktualizacja: 27.11.2016 14:00 Publikacja: 27.11.2016 14:00
Foto: Bloomberg
- Cel nie zmienił się. Odwiedziłem linię montażu końcowego, pracują tam nadal nad 50 maszynami w tym roku — powiedział dziennikarzom Fabrice Brégier z okazji pierwszego lotu większego A350-1000. — Jestem bardziej pewien tego niż pod koniec czerwca. Jesteśmy teraz naprawdę na etapie zwiększania rytmu, więc zakładamy 50 sztuk w tym roku, albo blisko tego.
Do opóźnień doszło głównie z powodu problemów z wyposażeniem wnętrz (fotele, kabiny WC) i na skutek dodatkowej pracy przy pewnych segmentach samolotów. Prezes skierował pośrednie ostrzeżenie, choć w optymistycznych słowach, do dostawcy silników, Rolls-Royce'a, by pilnował interesu w czasie restrukturyzacji. — To jasne, że w czasie restrukturyzacji firma może trochę zaniedbać działalność i swych klientów, Airbus przeszedł to w przeszłości, wiec wierzę, że Rolls przejdzie przez ten trudny okres i stanie się silniejszy — powiedział.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas