Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.02.2021 08:38 Publikacja: 11.02.2021 08:38
Foto: Bloomberg
Dostawy MAX-ów będą mieć zasadnicze znaczenie dla poprawy sytuacji finansowej koncernu w tym roku po dużym spadku popytu na większe, bardziej zyskowne samoloty szerokokadłubowe. Koncern podał o przekazaniu 21 B737 MAX, jednego samolotu wojskowego P8 i czterech maszyn szerokokadłubowych, ale nie dreamlinerów, bo tych ostatnich nie dostarcza od trzech miesięcy z powodu problemów w produkcji. Rok temu w styczniu dostawy były mniejsze, wyniosły tylko 13 sztuk, dwa lata temu było ich 46, zaś w grudniu 2020 — 39.
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas