Aktualizacja: 30.09.2017 18:38 Publikacja: 30.09.2017 18:34
Foto: Bloomberg
Brak pilotów zmusił irlandzkiego przewoźnika do odwołania w najbliższych miesiącach lotów dotyczących ponad 700 tys. pasażerów.
Urząd CAA skrytykował linię za informowanie wprowadzające w błąd, gdy oferowała zwrot za bilety albo inne loty swymi samolotami. Przepisy zmuszają bowiem do proponowania lotów innymi liniami, jeśli Ryanair nie ma takiego dostępnego oraz do pokrycia podróżnym pewnych wydatków spowodowanych tym anulowaniem.
Brazylijski producent samolotów pasażerskich i wojskowych ma za sobą dobry rok. Wyraźnie umacnia się na rynku jako, „ten trzeci” za Airbusem i Boeingiem. Wcześniej na tym miejscu typowano chińskiego Comaca.
Przynajmniej 7. kierunków do wyboru będą mieli tego lata pasażerowie odlatujący z lotniska w Radomiu. Według prognoz skorzysta z niego w szczycie sezonu przynajmniej po 20 tys. pasażerów miesięcznie.
Podczas konsultacji amerykańsko-rosyjskich w Stambule strona rosyjska zaprosiła przewoźników z USA do wznowienia połączeń. Sami Rosjanie nie mogą ich wykonać i to z różnych powodów.
Europejskie lobby lotnicze forsuje niekorzystne zmiany dla pasażerów. To niedopuszczalny krok wstecz - alarmuje APRA, zrzeszenie kancelarii zajmujących się odzyskiwaniem pieniędzy od linii lotniczych za loty odwołane i opóźnione.
Regulacje wywierają coraz większą presję na biznes, by działał w sposób bardziej zrównoważony. Jednak rośnie też opór firm wobec tych wymagań, tym bardziej że wiele z nich oznacza duży wysiłek i spore koszty ekonomiczne i społeczne.
Tylko w ciągu dwóch dni dwie największe niskokosztowe linie lotnicze operujące z Polski ogłosiły 47 nowych połączeń na lato 2025. Nasz kraj jest jednym z najbardziej zdominowanych przez budżetowych przewoźników. Niekoniecznie zresztą najtańszych.
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Przynajmniej 7. kierunków do wyboru będą mieli tego lata pasażerowie odlatujący z lotniska w Radomiu. Według prognoz skorzysta z niego w szczycie sezonu przynajmniej po 20 tys. pasażerów miesięcznie.
Podczas konsultacji amerykańsko-rosyjskich w Stambule strona rosyjska zaprosiła przewoźników z USA do wznowienia połączeń. Sami Rosjanie nie mogą ich wykonać i to z różnych powodów.
Większość rejsów z lotniska w Monachium nie wystartuje 27 i 28 lutego, czyli w najbliższy czwartek i piątek. Ani jeden lot nie dojdzie do skutku w piątek z lotnisk greckich. W tym kraju na 24 godziny stanie cały transport.
Polska chciałaby stać się jednym z udziałowców Airbusa. Tak, jak jest to w przypadku Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Kanady – podał „Le Monde”, a za nim inne francuskie media.
CPK wraz z Polskimi Sieciami Elektroenergetycznymi i PGE Energetyka Kolejowa przygotowuje budowę zasilania lotniska CPK oraz linii Kolejowej „Y” łączącej Warszawę, Poznań i Wrocław.
Solidne wyniki finansowe, dostawy nowych samolotów przyspieszą. - Ale to wszystko nie może odbywać się kosztem bezpieczeństwa produkcji oraz dekarbonizacji - zapowiada Guillaume Faury, prezes Airbusa.
Ruch pasażerski na polskich lotniskach wzrósł w zeszłym roku o 15,6 procent i osiągnął liczbę 59,5 miliona podróżnych. Trzy największe lotniska to Lotnisko Chopina (21 mln), Kraków (11 mln) i Gdańsk (6,7 mln).
Nadchodzi koniec zasady de minimis w imporcie i będzie to rewolucja w e handlu i logistyce. Małe paczki także będą clone.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas