Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 09:32 Publikacja: 22.04.2023 18:19
Foto: Bloomberg
Dyrektywa informuje użytkowników tych maszyn o wymaganych zmianach przed przywróceniem ich do użytkowania, chociaż nie precyzuje, kiedy te samoloty będą mogły znów latać w Chinach. CAAC był pierwszym na świecie urzędem lotnictwa, który uziemił MAXy w marcu 2019, teraz poinformował o zakończeniu zapoznawania się ze zmianami wprowadzonymi w tych samolotach przez producenta. „Po przeprowadzeniu dostatecznej oceny CAAC uważa, że działania korygujące pozwolą usunąć niebezpieczną sytuację” - stwierdza komunikat.
Problemem polskiego rynku wtórnego jest niewielka liczba używanych samochodów młodych wiekiem. W prywatnym impor...
Nie zostały jeszcze wyjaśnione przyczyny katastrofy Boeinga 787-8 należącego do Air India, który tuż po starcie...
Boeing 787 Dreamliner, należący do narodowego przewoźnika indyjskiego Air India, spadł tuż po starcie z Sardar V...
Największy na świecie właściciel i leasingodawca samolotów komercyjnych, irlandzki AerCap, uzyskał ponad 1 milia...
Od dawna nie było tyle zagrożeń dla lotnictwa cywilnego. Zamknięte przestrzenie powietrzne, konflikty, turbulenc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas