Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 23:46 Publikacja: 05.09.2021 13:20
Foto: Bloomberg
FAA potwierdził 12 lipa, że niektóre samoloty czekające na wydanie klientom mają nowy problem jakości powstały w procesie produkcji i producent musi usunąć go przed dostawą. 2 sierpnia na spotkaniu z urzędnikami FAA Boeing starał się przekonać, by zatwierdzili proponowaną metodę nakierowanych inspekcji na daną część, co przyspieszyłoby terminy dostaw (klienci płacą wtedy większość ceny) w porównaniu z generalnymi przeglądami od nosa po ogon — pisze Reuter.
Urząd lotnictwa zwrócił wtedy uwagę, że w samym koncernie nie ma zgodności, w ilu takich samolotach stwierdzono nowy problem, a jego rzecznik oświadczył, że urząd współpracuje z Boeingiem i nie zgodzi się na żadne inspekcje do czasu, „gdy nasi eksperci od bezpieczeństwa będą zadowoleni”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas