Aktualizacja: 11.12.2018 11:37 Publikacja: 11.12.2018 11:33
Foto: 123RF
Wszystko wskazuje na to, że Kanadyjczykowi, Benowi Smithowi, który do Air France przyszedł z Air Canada udało się to, czego nie potrafili dokonać francuscy szefowie Air France. W tym obecny dyrektor generalny IATA, Alexandre de Juniac. Mimo, że swoje stanowisko objął dopiero 1 października wygląda, że jest na najlepszej drodze do zakończenia wszystkich sporów pracowniczych. Mało tego, zdecydowana większość związkowców stanęła po jego stronie.
Powitanie miał jak najgorsze. Smithowi zarzucano, że nie rozumienie francuskich uwarunkowań i prawa do społecznych protestów. Rząd został oskarżony o to, że oddaje kontrolę nad „srebrami rodowymi” obcokrajowcowi, któremu będzie zależało na zamknięciu, a w każdym razie osłabieniu AF. I oczywiście grożono strajkami, które tylko w tym roku kosztowały przewoźnika 335 mln euro. Jako „rażąco wysokie” było oceniane wynagrodzenie Kanadyjczyka, który rocznie ma zarabiać 900 tys. euro, a gdyby udało mu się wykonać założone cele finansowo-przewozowe, to jego płaca mogłaby wzrosnąć nawet do 4,25 mln euro. Krytyków bardzo zaskoczył, kiedy powiedział, że połowę swoich zarobków przeznaczy na kupno akcji AF, bo wierzy w sukces linii. Tego nie zrobił przed nim żaden z Francuzów.
W nowym rozkładzie jazdy 2024/2025 wchodzącym w życie w sobotę 15 grudnia kolej zapowiada rekordowe czasy przejazdów, więcej połączeń, wygodniejsze pociągi. Kilka miast straci jednak dostęp do pendolino.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Budowa drogi ekspresowej S16 na odcinku Olsztyn-Biskupiec to pierwszy projekt GDDKiA w Polsce dla którego wdrożono zaktualizowane dokumenty kontraktowe w sprawie przepisów techniczno-budowlanych. Co to oznacza? Na jakim etapie jest ta inwestycja?
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
W punktualności PKP są lepsze od Deutsche Bahn, ale w sposobie rezerwacji niemal najgorsze w Europie. Ranking kolei w Europie wygrywają Włosi, Szwajcarzy i prywatny przewoźnik z Czech, który chce wjechać do Polski.
W nowym rozkładzie jazdy 2024/2025 wchodzącym w życie w sobotę 15 grudnia kolej zapowiada rekordowe czasy przejazdów, więcej połączeń, wygodniejsze pociągi. Kilka miast straci jednak dostęp do pendolino.
Rekordowe sumy zainwestuje także w porty morskie i lotniska. Zapewnia, że są pieniądze na budowę CPK.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Rzeszowskie centrum logistyczno-przemysłowe dostarczy na rynek ponad 52 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
Deweloper, spółka GLP, rozpoczął budowę swojego drugiego centrum logistycznego w Lędzinach. Obiekt zaoferuje 40 tys. mkw. powierzchni.
Rosyjskie cła wywozowe dotyczą także chińskiego tranzytu. Z tego powodu tamtejsi eksporterzy część towarów wysyłają morzem.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas