Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2019 12:18 Publikacja: 15.07.2019 12:13
Foto: Bloomberg
„WSJ” dodaje, że sytuacja cały czas jest „płynna” i także ta data może ulec przesunięciu. Wcześniej podawano optymistycznie, że będzie to koniec kwietnia, potem czerwiec, sierpień i ostatecznie „koniec trzeciego kwartału”.
Czyli w tej chwili przynajmniej cztery miesiące, jeśli nie o pół roku później, niż sam Boeing obiecywał liniom lotniczym. Potem jeszcze przewoźnicy będą potrzebowali przynajmniej kilku tygodni na włączenie maszyn do floty, szkolenia pilotów, naprawy pękających skrzydeł itp. To znaczyłoby, że samoloty mają szansę wrócić do eksploatacji pod koniec „sezonowego dołka” przypadającego na okres od początku listopada do końca marca.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas