Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2019 17:20 Publikacja: 15.07.2019 17:20
Foto: Bloomberg
Niewiążące oferty na piśmie zostały złożone bankowi inwestycyjnemu Mediobanca, który doradza państwowym kolejom Ferrovie dello Stato (FS) w zorganizowaniu konsorcjum ratującego narodowego przewoźnika. Dotychczas chętnymi były: kolej, Delta Air Lines i resort gospodarki i finansów (MEF), ale brakowało jeszcze 300 mln euro w do wypełnienia planu ratunkowego.
W niedzielę pojawili się nowi kandydaci: grupa budująca drogi i mosty Toto Holding, prezes klubu piłkarskiego Lazio, Claudio Lotito, większościowy udziałowiec kolumbijskiej linii lotniczej Avianca, German Efromovich ioperator włoskich autostrad i rzymskich lotnisk, grupa Atlantia. Ta ostatnia zastrzegła, że "jesteśmy zainteresowani, ale najpierw musimy przeanalizować plan i sprawdzić jego wykonalność" - podał dziennik finansowy "Il Sole 24 Ore".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas