Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2015 18:10 Publikacja: 05.05.2015 18:10
Foto: Bloomberg
Do tych incydentów doszło od lipca 2012 do listopada 2014, nikt nie odniósł obrażeń, ale amerykański urząd bezpieczeństwa transportu NTSB zalecił zmiany w procedurach kontroli ruchu powietrznego, aby unikać podobnych problemów w przyszłości, bo może okazać się, że samolot musi lądować na krótszym pasie, czasem w nocy.
NTSB uznał, że krajowy urząd lotnictwa FAA powinien wymagać od kontrolerów wstrzymania się z wydaniem zezwolenia na lądowanie do czasu ominięcia przez samolot wszystkich lotnisk po drodze, mogących doprowadzić do pomyłki. Zalecił też wprowadzenie zmian w oprogramowaniu systemu ostrzegawczego o wysokości, aby samolot nie zniżał się do niewłaściwego lotniska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas