Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.08.2019 12:18 Publikacja: 22.08.2019 12:01
Foto: Bloomberg
Powtarza się sytuacja z ubiegłego roku, ale dzisiaj Ryanair jest w dużo trudniejszej sytuacji, bo uwikłał się w wojnę cenową w Niemczech i Austrii, ma kłopoty z restrukturyzacją Laudamotion i dotknął go kryzys MAXów, których już w tej chwili powinien mieć 30, a wiosną 2020 roku 58. Tymczasem w najlepszym wypadku w pierwszym kwartale odbierze nie więcej niż 30 maszyn. Linia już zapowiedziała, że na zimę zamknie niektóre bazy i zwolni 900 osób z personelu latającego.
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas