Aktualizacja: 08.08.2015 13:50 Publikacja: 08.08.2015 13:09
Foto: 123RF
Iran zależał w dużym stopniu od transportu morskiego w swym imporcie, ale korzystał z własnej floty i rozwinął połączenia drogowe zwłaszcza od 2012 r., gdy sankcje wypłoszyły zachodnich armatorów powodując zakłócenia w dostawach.
Jedną z pierwszych oznak zmian było ogłoszenie zez trzeciego na świecie armatora żeglugi kontenerowej, francuskiego CMA CGM, że na początku sierpnia wznowi obsługiwanie Iranu. W czwartek do portu Bandar Abbas zawinął kontenerowiec tego armatora „Andromeda" pod brytyjska flagą.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas