Aktualizacja: 02.10.2016 14:15 Publikacja: 02.10.2016 13:56
Rosjanie zdecydowali się na ostrzejsze traktowanie „trudnych” pasażerów linii lotniczych.
Foto: 123RF
Przewoźnicy mają prawo odmówić wejścia na pokład pijanemu, pasażerowi zachowującemu się po chamsku, bądź osobie, która zakłóciła spokój w samolocie w przeszłości i znalazła się na czarnej liście trudnych klientów.
Dotychczas, mimo że ICAO (Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego — należy do niej m.in. polski ULC) pozwalała odmówić zabrania takich pasażerów, Rosjanie przymykali oko na burdy na pokładzie i np. nie lądowali w najbliższym porcie, żeby się ich pozbyć, bo nie było przepisów, które nakazywałyby zwrócenie przewoźnikowi kosztów takiej operacji.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas