Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.03.2017 11:21 Publikacja: 12.03.2017 10:44
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Branża kolejowa powołuje własną „Dolinę Krzemową”. Pomysł przedstawił przewodniczący Rady Ekspertów Centrum Rozwoju Transportu Czesław Warsewicz. – Celem porozumienia jest wykorzystanie unijnych funduszy i sprawienie, aby rodzime firmy stały się globalnymi graczami na rynku – wyjaśnił Warsewicz. Porównał nową inicjatywę do Doliny Krzemowej, która sprawnie powiązała interesariuszy.
CRT oraz Blue Ocean Business Consulting powołały 6 marca klaster „Forum na rzecz odpowiedzialnego rozwoju Luxtorpeda 2.0”. Klaster ma łączyć podmioty państwowe i prywatne, zarządców infrastruktury, operatorów kolejowych, producentów taboru oraz firmy budowlane. Warsewicz tłumaczy, że celem klastra jest poprowadzenie prac legislacyjnych, organizacyjnych oraz finansowych, które przyspieszą modernizację kolei oraz poprawią jej sprawność. Celem klastra jest także kształtowanie polityki transportowej państwa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas