Zbyt drastyczna kampania antyaborcyjna

Rodzice skarżą się policji i prokuraturze na billboardową kampanię informacyjną.

Aktualizacja: 05.09.2016 22:11 Publikacja: 04.09.2016 18:55

Aktywiści fundacji Pro – prawo do życia wykorzystywali zdjęcie z billboardów w czasie pikiety przed

Aktywiści fundacji Pro – prawo do życia wykorzystywali zdjęcie z billboardów w czasie pikiety przed Uniwersyteckim Szpitalem we Wrocławiu w sierpniu 2016

Foto: materiały prasowe

Na rodzicielskich forach internetowych wrze. Powodem są billboardy, które w ramach kampanii „Aborcja zabija. Politycy mogą powstrzymać mordowanie" pojawiły się w Krakowie i Poznaniu. Na fotografiach jest martwy 11-tygodniowy płód w plamie krwi ułożony na ludzkiej dłoni. Organizatorem akcji jest Fundacja Pro – Prawo do Życia. Autorzy chcą, by obywatele namawiali posłów do głosowania za całkowitym zakazem aborcji w Polsce.

Ale o ile dorosły człowiek jest w stanie zrozumieć to przesłanie, o tyle kilkuletniemu dziecku może być trudno. – Jak wytłumaczyć znaczenie takiej fotografii kilkuletniemu dziecku? – pytają rodzice w sieci.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Młodzi wcześniej testują z „promilami”
Społeczeństwo
Sondaż: Składka zdrowotna dla przedsiębiorców w dół? Znamy zdanie Polaków
Społeczeństwo
Nawet 27 stopni w majówkę. Ale w weekend pogoda się zmieni
Społeczeństwo
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Kto ucieknie z kraju, gdy wybuchnie wojna
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają pontyfikat papieża Franciszka?