Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.07.2018 14:43 Publikacja: 17.07.2018 14:37
Foto: YouTube (kadr z filmu)
Nowy program komika "Who Is America?”, który w Polsce emitowany jest na HBO GO, pokazuje "przeróżne indywidualności z amerykańskich kręgów politycznych i kulturowych, które popularyzują wyjątkowy naród, od cieszących się złą sławą, do tych nieznanych".
Jak informuje portal noizz.pl, Sacha Baron Cohen już od pierwszego odcinka programu zaczął mocno prowokować. Stworzył tożsamość izraelskiego eksperta w sprawach antyterroryzmu, Errana Morada. Zaprosił między innymi aktywistę propagującego zwiększenie dostępu do broni, Philipa von Cleave’a. Miał on nakręcić reklamę programu wojskowego "Kinderguardians", proponującego naukę obsługi broni dla dzieci od 4 roku życia. Projekt zakłada, że dzieci z bronią miałyby wspomagać uzbrojonych nauczycieli. Sacha Baron Cohen namówił kilku aktywnych kongresmenów, aby przed kamerą przyznali, że powinno się uczyć obsługi broni zdolne dzieci.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Jestem naukowcem, nie politykiem. W kwestii zwrotu dóbr kultury ja niczego nie żądam, niczego się nie domagam, t...
Prezydent Andrzej Duda, w ostatnim dniu swojego urzędowania, zawiódł młodzież. Choć od kilku dni prosili go o w...
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznych Dni Konia Arabskiego i aukcji Pride of Poland prokuratura umorzyła śledztwo...
Z powodu zanieczyszczonego powietrza stolica polskich Tatr ma problemy z pobieraniem tzw. opłaty klimatycznej. P...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas