Reklama

Zasady rekrutacji na stanowisko urzędnicze

Postępowanie rekrutacyjne musi spełniać wymogi jawności i przejrzystości.

Publikacja: 23.07.2018 07:47

Zasady rekrutacji na stanowisko urzędnicze

Foto: 123RF

Konkurs na wolne stanowisko podinspektora w urzędzie miejskim w D. został ogłoszony przez prezydenta miasta we wrześniu ubiegłego roku.

W ogłoszeniu wskazano niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawne oraz znajomość przepisów podatkowych i kodeksu postępowania administracyjnego. Sprecyzowano też zakres zadań nacelowanych na sprawy podatkowe.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Prawo drogowe
Kiedy na skrzyżowaniu działa zasada „prawej ręki"? Sąd rozstrzygnął spór
Prawo karne
Ponad 300 km/h przez Warszawę. Niespodziewany zwrot ws. pirata drogowego
Edukacja i wychowanie
Prywatne uczelnie przejmują studentów psychologii. Alarmujący raport
Sądy i trybunały
Prof. Piotr Tuleja: Ustrój Polski się zmienił, wróciliśmy do XIX wieku
Spadki i darowizny
Ile razy można zmienić testament notarialny i w jakim trybie? Zasady są jasne
Reklama
Reklama