Reklama
Rozwiń
Reklama

Zasady rekrutacji na stanowisko urzędnicze

Postępowanie rekrutacyjne musi spełniać wymogi jawności i przejrzystości.

Publikacja: 23.07.2018 07:47

Zasady rekrutacji na stanowisko urzędnicze

Foto: 123RF

Konkurs na wolne stanowisko podinspektora w urzędzie miejskim w D. został ogłoszony przez prezydenta miasta we wrześniu ubiegłego roku.

W ogłoszeniu wskazano niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawne oraz znajomość przepisów podatkowych i kodeksu postępowania administracyjnego. Sprecyzowano też zakres zadań nacelowanych na sprawy podatkowe.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Reklama
Reklama