Reklama

KRS odpowiada na czarny PR z kampanii billboardowej ws. sądownictwa

"Kampania billboardowa - A prawda jest taka" - pod takim hasłem Krajowa Rada Sądownictwa odpowiada na cytaty użyte w kampanii medialnej "Sprawiedliwe sądy", której celem jest ujawnienie prawdy o stanie polskiego sądownictwa.

Aktualizacja: 11.10.2017 14:50 Publikacja: 11.10.2017 11:15

KRS odpowiada na czarny PR z kampanii billboardowej ws. sądownictwa

Foto: PAP/Bartlomiej Zborowski

W opublikowanym komunikacie podkreślono, że autorzy kampanii zebrali doniesienia prasy (często brukowców) wydawane na przestrzeni wielu lat i wymieszali je z fragmentami komunikatów prasowych Ministerstwa Sprawiedliwości z 2017 r. i innymi hasłami propagandowymi.

- Tym samym chcą wzbudzić w obywatelach niechęć do sądów i sędziów, sugerując, że w sądach obecnie jest tak źle, że tylko propozycje Ministra mogą to naprawić. Jednak hasła tej kampanii już na pierwszy rzut oka obnażają prawdę: w tej „reformie" nie chodzi o poprawę pozycji obywatela w sądach, ale o wzmocnienie pozycji Ministra Sprawiedliwości. Te zmiany nie uzdrowią sądownictwa, bo nie poprzedza ich trafna diagnoza problemów sądownictwa - czytamy na stronie KRS w zakładce rzecznika prasowego (funkcję tę pełni sędzia Waldemar Żurek).

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Prawo karne
Nowe problemy znanego prawnika. Media: wstrząsające ustalenia śledczych
Prawo karne
Andrzej Duda podjął decyzję ws. ułaskawienia Roberta Bąkiewicza
Praca, Emerytury i renty
Opiekujesz się chorym rodzicem? Sprawdź, kiedy przysługuje zasiłek opiekuńczy
Nieruchomości
Można otrzymać dotację na nowy piec gazowy. To już ostatnia szansa
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Samorząd i administracja
Podwyżki w budżetówce wyższe niż chce rząd? Jest „historyczny kompromis”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama