Reklama

KRS odpowiada na czarny PR z kampanii billboardowej ws. sądownictwa

"Kampania billboardowa - A prawda jest taka" - pod takim hasłem Krajowa Rada Sądownictwa odpowiada na cytaty użyte w kampanii medialnej "Sprawiedliwe sądy", której celem jest ujawnienie prawdy o stanie polskiego sądownictwa.

Aktualizacja: 11.10.2017 14:50 Publikacja: 11.10.2017 11:15

KRS odpowiada na czarny PR z kampanii billboardowej ws. sądownictwa

Foto: PAP/Bartlomiej Zborowski

W opublikowanym komunikacie podkreślono, że autorzy kampanii zebrali doniesienia prasy (często brukowców) wydawane na przestrzeni wielu lat i wymieszali je z fragmentami komunikatów prasowych Ministerstwa Sprawiedliwości z 2017 r. i innymi hasłami propagandowymi.

- Tym samym chcą wzbudzić w obywatelach niechęć do sądów i sędziów, sugerując, że w sądach obecnie jest tak źle, że tylko propozycje Ministra mogą to naprawić. Jednak hasła tej kampanii już na pierwszy rzut oka obnażają prawdę: w tej „reformie" nie chodzi o poprawę pozycji obywatela w sądach, ale o wzmocnienie pozycji Ministra Sprawiedliwości. Te zmiany nie uzdrowią sądownictwa, bo nie poprzedza ich trafna diagnoza problemów sądownictwa - czytamy na stronie KRS w zakładce rzecznika prasowego (funkcję tę pełni sędzia Waldemar Żurek).

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konsumenci
Jest opinia rzecznika generalnego TSUE ws. WIBOR-u. Wstrząśnie bankami?
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
W sądach pojawią się togi z białymi lub złotymi żabotami. Wiemy, kto je włoży
Sądy i trybunały
Rzecznik dyscyplinarny sędziów „na uchodźstwie”. Jak minister chce ominąć ustawę
Reklama
Reklama