Aktualizacja: 01.03.2016 10:54 Publikacja: 01.03.2016 10:48
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Według ustaleń rp.pl, przestał działać system elektroniczny obsługujący wpłaty i wysyłanie korespondencji. Tak było m.in. w jednej z placówek pocztowych na terenie Warszawy.
- Jesteśmy w trakcie usuwania awarii, która obecnie występuje w trzech placówkach na terenie Warszawy i dotyczy jednego z systemów sprzedażowych - poinformował rp.pl, Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S. A.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas